torsdag den 4. marts 2021

Præsentation til forældresamtaler

Du skal lave en præsentation i PowerPoint, som du skal bruge til forældresamtaler.

Du skal fortælle i ca. 5 minutter.


Præsentationen indeholder

1 Navn og klasse og Fredericia Realskole

2 Her sidder jeg med fjernundervisning. 

Et billede af dit skrivebord eller der hvor du for det meste sidder med fjernundervisning.

3 Hvad er jeg god til? Hvad har jeg lært?

Fortæl og vis med billeder hvad du er god til og hvad du har lært. 

Fortæl om fagene dansk, tysk, matematik, fysik/kemi og måske flere fag.

4 + og -

Hvad er godt ved fjernundervisning? Hvad er dårligt? Hvad savner du?

5 Eventuelt

Måske har du noget andet, som du gerne vil fortælle om. Det er der plads til her i punkt 5.



Min arbejdsplads i fjernundervisning

Sådan ser du ud hjemme hos mig. Jeg har skrivebord med computer og en lampe. Skrivebordet står lige ved siden af vinduet, og jeg kan se ud i haven. 





Planteundersøgelse - Raunkjær-cirklen